Satakunta Enduro CUP Forums  

Siirry takaisin   Satakunta Enduro CUP Forums > Tiedotukset

Vastaa

Thread Tools Display Modes
vanha 27-11-12   #1
v-m
Administrator

v-m's Avatar

Liittymispäivämäärä: M Y
Oletus Satakunta Enduro CUP ry.tiedottaa

TIEDOTUS ! Satakunta Enduro CUP ry:stä irtautunut Karhuenduro väittää Team Virkin sivuilla että Ulvilan reitti olisi ajokiellossa ja siellä ei saisi tällä hetkellä ajaa. Olen 15.12.2012 tapahtumaa varten ollut yhteyksissä (kuten edellisinäkin vuosina )kaupungin tekniseen johtajaan Juha Hjulgreniin joka tälläkin kertaa myönsi luvan kyseiseen ajotapahtumaamme. Karhuenduro väittää hakevansa seniorireitti lupaa alueelle jonka Satakunta Enduro muutama vuosi sitten "löysi" ja jonka alunperin allekirjoittanut Ulvilan kunnan edustajien kanssa ajotapahtumapaikaksi neuvotteli. Myös Satakunta Enduro CUP ry. hakee alueelle lupaa seniori-reittiin ja jättää asiasta hakemuksen ympäristölupineen huomenna, tästä asiasta minulla oli viimeksi antoisa puhelinkeskustelu tänään kaupungin ympäristötoimenhoitaja Arttu Tuomisen kanssa. Satakunta Enduro CUP ry:llä on alueella myös voimassa oleva juniorireitti vaikkakin nuorisovastaavamme Mikko Vielmaa (joka "selän takana" oli Karhuenduroa perustamassa) jätti jopa ympäristöluvan Satakunta Enduron nimissä hakematta! Lähipäivinä menemme Ulvilaan talkoilemaan ja tekemään reittiä 15.12.2012 ajotapahtumaa varten, kaikki ovat tervetulleita ajamaan kuten ennenkin. Ulvilan Pekon Pätkä on aina nimensä veroinen, mukava ja harrastajaystävällinen reitti, kosteat paikat polulla pyrimme välttämään.

Syy miksi aiemmin ed.mainittu kirjoitus minua harmittaa, on että itse muutama vuosi sitten kun Ulvilassa aloimme ajamaan, olin henkilö joka luvat alueelle kysyi niin Ulvilan kaupungilta kuin FK-kerhon jäseniltäkin. V-M:n kanssa istuimme tuntikausia kunnantalolla neuvottelemassa ja jätimme hakemuksia tapahtumiin, nyt Karhuenduro ikään kuin haluaisi rakentaa valmiille pohjalle jonka toiset eli Satakunta Enduro CUP ry on valmiiksi rakentanut. Todellakin eettisesti erittäin arvelluttavaa, sanoisinpa härskiä toimintaa Karhuenduro ry:n jäseniltä, joista osa istui vielä SEC:n hallituksessa Karhuenduroa perustaessaan.

Tervetuloa ajamaan Ulvilaan 15.12. 2012
v-m on poissa linjoilta   Reply With Quote
vanha 09-12-12   #2
virpi
Member

virpi's Avatar

Liittymispäivämäärä: M Y
Sijainti: Satakunta
icon_joulu Pekon Pätkän reitti valmis !

No niin, Pekon Pätkä Ulvilassa odottelee jo lauantaita 15.12. 2012. jolloin jouluinen enduro-ajo reitillä pääsee käyntiin. Talkoita on tehty useana päivänä ja reittimestarit ovat todenneet että tämänvuotinen reitti on todella mahtava jota kelpaa ajella niin enduroa vuosia harrastaneen kuin aloittelijankin. Joten, rohkeasti mukaan ja samalla viettämään Satakunta Enduro CUP pikkujoulua lämpimiin tiloihin Ulvilan FK - kerhon tiloihin jossa kuljettajat saavat kahvia, mehua, pullaa ja makkaraa. ( Tämä kaikki sisältyy osallistumismaksuun) Ilmoittautua voit seuraavasta linkistä, http://satakuntaenduro.com/index.php?page=signup&id=25 ei muuta kuin mukaan vaan, reitti on mitä parhain !!!

Last edited by virpi; 10-12-12 at 18:16.
virpi on poissa linjoilta   Reply With Quote
Vastaa

Tagit
enduro, kisa, pyörät, seccup, ulvila

Thread Tools
Display Modes

Viestityssäännöt
Et voi post new threads
Et voi kirjoittaa vastauksia
Et voi lähettää liitteitä
Et voi muokata omia viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG]-koodi on Päällä
HTML-koodi on Pois
Foorumihyppy

Kaikki kellonajat ovat GMT +2. Kello on nyt 09:11.